Postat in DIVERSE, GADGET

Sony NWZ-Z1050 – MP4 Player – Review – Detalii

Ne-am obisnuit sa ascultam muzica atunci cand gatim, mancam, ne relaxam, facem proiecte, mergem la alergat, mergem la plimbare etc. O zi fara muzica parca nu e o zi, si, de aceea, pentru a te bucura tot timpul de melodiile pe care le preferi, ai nevoie de un mic device care sa le redea. Un MP3 Player este un model minimum, pe care putem asculta doar muzica, iar un MP4 Player este varianta cea mai convenabila in cazul in care vrem sa ascultam si muzica si sa vizionam si continut video (acesta ne va fi foarte util atunci cand plecam la drum lung, fie cu trenul, fie cu atubuzul). Unele dintre cele mai bune playere sunt frabricate de catre cei de la Sony, acestea rezistand in timp, avand o autonomie buna si un design pe masura. Un astfel de device, pe care il recomand, este si MP4 Player-ul Sony NWZ-Z1050. Acesta vine cu sistemul de operare Andriod si se misca foarte bine. Nu vine la un pret mic, ci este destul de scump, dar calitatea e prezenta.

1x1.trans Sony NWZ Z1050   MP4 Player   Review   Detalii

Sony NWZ-Z1050 – Vezi AICI Pret si specificatii tehnice1x1.trans Sony NWZ Z1050   MP4 Player   Review   Detalii

Acest model vine cu un design modern si este disponibil doar in nonculoarea negru. Acesta are dimensiunile de 70.5 x 134.2 x 11.1 mm si o greutate de 156 grame. Accesoriile pe care le vei primi la achizitionarea acestui MP4 Player sunt: casti (care redau sunetul ireprosabil), cablu USB (pentru conectivitatea cu interfata PC-ului), baterie reincarcabila si ghid de initiere rapida. Nu iti va lua deloc mult sa te obisnuieti cu acest model, deoarece totul este intuitiv si rapid de accesat. Insa, ca sa descoperi tot ce are de oferit, rezerva-ti o ora, intr-o zi, si vei descopreri.

Modelul vine cu un display de tip TFT color cu iluminare din spate cu LED-uri de 4.3 inch si cu o rezolutie de 800 x 480 pixeli (WQVGA). Afisajul este calitativ, cromatica fiind una foarte buna, nici prea calda si nici prea rece, ci potrivita, astfel incat te vei bucura de calitate, atunci cand vei urmari videoclipurile preferate sau te vei uita peste fotografii/ imagini etc. MP4 Player-ul are o capacitate de 16 GB. Aceasta va fi suficienta pentru a stoca o multime de melodii sau videoclipuri. Durata de functionare a micului device este de 14 ore (in cazul in care asculti muzica). Acest model se va incarca in 5 ore, cel mai bine e sa il lasi noaptea la incarcat pentru ca a doua zi sa poti sa il iei cu tine peste tot unde mergi.

Cu acest MP4 Player vei putea asculta si radio FM. Formatele pe care le suporta sunt: MP3, WMA (Non-DRM), WMA (DRM), AAC-LC (Non-DRM), PCM linear, JPEG, MPEG-4, AVC (H.264/AVC). Metodele de cautare a muzicii pe acest player sunt: Toate melodiile/ Albume/ Artişti/ Genuri/ An de lansare /Adăugate recent/ Liste de redare (create pe un PC)/ Foldere. In ceea ce priveste redarea muzicii, sunt mai multe moduri, de exemplu: Normal/ Aleator/ Repetare/ Aleator & Repetare/ Repetare o melodie.

In concluzie, MP4 Player-ul Sony NWZ-Z1050 isi merita destul de mult banii, desi sincer, ar fi mers un pret putin mai mic. Acesta este cotat si pe site-urile de specialitate ca fiind un player de calitate care se comporta foarte bine si care iti va fi foarte util. Ca o recomandare personala, puteti asculta melodia care apare pe modelul de prezentare a MP4 Player-ul, si anume Euphoric (interpretata de James LaBrie).

NOTA: Pozele si informatiile despre produs au caracter informativ. Pentru detalii 100% verificate va rog sa intrati pe site-ul dealer-ului, accesand link-ul in 3 culori (rosu, verde si albastru), pozitionat in articol.

Daca ti-a placut/te-a ajutat acest articol, te poti abona la RSS Feed, pentru a fi la curent cu toate noutatile, in materie de IT si fashion.